Frans-en-Jolanda-Kreta-2010.reismee.nl

Nog een weekje

Over een week is het zover, dan gaan we naar Kreta

Laughing
! Ik neem de laptop niet mee, in de villa's is geen mogelijkheid om te internetten en we hebben geen zin om te zoeken naar een aansluiting. Ik schrijf elke dag in mijn dagboekje op wat we gedaan hebben en zet het verhaal er naderhand wel op. De foto's komen dus ook na afloop.

In de tussentijd hebben we de tickets gekregen, we vertrekken vrijdag om 16:00 uur en komen als alles goed gaat om 20:30 uur aan in Heraklion. Ik heb de route naar de villa's uitgeprint van googlemaps en we hebben nog een beschrijving van Eliza gekregen, dus dat moet wel lukken. Deze keer geen Tomtom, want de kaart van Griekenland zit er niet standaard op. Ik heb bij de ANWB een kaart gekocht, dus het moet deze keer op de ouderwetse manier, maar dat heeft ook wel weer wat, met een kaart zesvoudig-dubbelgevouwen op je schoot

Frown
hihi. Zondag de 26e vertrekken we daar weer om 22:00 uur, we zijn dan om 00:45 uur terug op Schiphol.

Het weer is er ook heel lekker nu, ongeveer 27 graden, heerlijk

Cool
. Ik zet deze weblog nu zo dat we al op Kreta zijn, dan kun je het weer daar makkelijk volgen.

Tot na de vakantie!

Reacties

Reacties

Linda

Alweer op vakantie???
Wel verdiend denk ik zo!

Geniet ervan en kom heerlijk uitgerust weer terug.

Jolanda

Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe. Mijn collegaatje is net terug uit Kreta en ik kan je zeggen dat het weer er super is. Dus lekker genieten!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!